Toronto si shembull pozitiv, gati aplikimi 30 km/orë i limitit të shpejtësisë

0
113

Më 31 Janar 2020, Observatori Francez për Sigurinë Rrugore (ONISR) publikoi rezultatet thuajse përfundimtare të monitorimit të tij në 2019 mbi ndryshimet e vëzhguara pasi Komiteti Ndërministror i Sigurisë Rrugore të Francës vendosi në janar 2018, të reduktojë limitin e shpejtësisë nga 90 km/orë në 80 km/orë në rrugë me dy kalime pa ndarëse qendrore, jashtë zonave urbane.

Sipas ONISR, gjatë vitit 2019, krahasuar me mesataren e referencës për vitet 2013-2017, 211 jetë janë shpëtuar në rrjetin e autostradave, ndërsa 44 persona humbën jetën në zonat e ndërtuara, dhe vetëm 2 jetë u shpëtuan në autostradë. Për më tepër, ONISR bëri disa sondazhe që monitoruan ndryshimin e opinionit publik në lidhje me reduktimin e limitit të shpejtësisë. Dhe, 42% e të anketuarve janë në favor të masës (30% më parë), ndërsa 23% janë akoma kundër tij (40% më parë).

Në shkurt 2020, Forumi Ndërkombëtar i Transportit botoi një artikull mbi rëndësinë e politikave të transportit duke promovuar limitin e shpejtësisë prej 30 km/h në zonat urbane dhe ato të banuara. Sipas FNT, një këmbësor i goditur nga një makinë me 30 km/orë ka mundësi mbijetese 90%; ndërsa me 50 km/orë, shansi i mbijetesës është më pak se 50%.

Sipas Stephen Perkins (Shef i Kërkimit dhe Analizës së Politikave në FNT), suksesi i politikave të lëvizshmërisë së qëndrueshme do të mundësojë një numër në rritje të këmbësorëve, çiklistëve dhe përdoruesve të mikromobilitetit elektrik në rrugë. Kjo do të kërkojë dyfishimin e përpjekjeve për të ndarë hapësirën për çiklistët e mbrojtur dhe infrastrukturën e këmbësorëve, me krijimin e rrugëve me përdorim të përzier me kufij të shpejtësisë së ulët. Kjo është vija e parë për objektivat e sigurisë të Qëllimeve të Zhvillimit të Qëndrueshëm të Kombeve të Bashkuara dhe është marrë në rekomandimin 8 të Grupit Akademik të Ekspertëve të mbledhur për të mbështetur Konferencën e 3-të Globale të Kombeve të Bashkuara për Sigurinë në Rrugë. Grupi rekomandon zbatimin e një limitit të shpejtësisë prej 30 km/orë për të gjitha rrugët me përdorim miks në zonat urbane.

Për të përfunduar, shumë qytete dhe vende të tilla si në Helsinki, Oslo, Mynih, Grenoble ose Spanjë, kanë vendosur të prezantojnë një limit të shpejtësisë 30 km/orë. Ndoshta, shembulli më i mirë është Toronto ku në 2015-ën, limiti i shpejtësisë u ul nga 40 km/orë në 30 km/orë dhe raportohet një ulje e dy të tretave të lëndimeve të rënda dhe fatale.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here