Fiat Panda në krye të listës së 10 automjeteve më të shitura të 2020-ës

0
241

Ja dhjetë modelet që janë shitur më shumë gjatë vitit të vështirë 2020. Nga Fiat Panda (e ristiluar), në vazhdim tregohen pikat e forta dhe të dobëta të modeleve më të shitura në Itali

Pavarësisht kalimit të viteve dhe pandemisë së shkaktuar nga Covid-19, gjë që ka dëmtuar seriozisht botën e automjeteve, modelet e makinave që shiten më shumë nga koncesionarët në Itali janë pak a shumë të të njëjtit lloj.

Sipas të dhënave të Unrae (Bashkimi Kombëtar i Përfaqësuesve të Automjeteve të Huaja në Itali), gjatë periudhës janar-nëntor 2020, në krye të modeleve që preferojnë më shumë italianët janë ato makina që nuk i kalojnë 4 metra gjatësi dhe as pragun e 20 mijë eurove. Një skenar klasik në të cilin përfshihen edhe tre crossover që kanë arritur një sukses të madh siç janë Fiat 500X, Jeep Renegade dhe Renault Captur.

NJË FRANCEZE NË PODIUM

Sidoqoftë, podiumi është i gjithi për të vegjlit. Nga Fiat Panda i përjetshëm, i cili së fundmi ka pësuar një ristilim të lehtë, te Lancia Ypsilon (performanca e tij është e jashtëzakonshme, nëse marrim parasysh që ka dalë në skenë që nga viti 2011) dhe Renault Clio, i vetmi model i huaj në podium.

Makina e parë me rrota të larta, Fiat 500X është në vendin e katërt, e ndjekur nga Renegade. Për të gjetur Captur duhet të zbresësh në vendin e nëntë pas Dacia Sandero. Do të shohim nëse modeli i ri i makinës rumune që ndodhet prej pak kohësh te koncesionarët, do të jetë në gjendje të përsërisë rezultatet e shkëlqyera të shitjeve të arritura nga paraardhësi i tij.

Nuk është keq as performanca e Citroën C3 që renditet e shtata, ndërsa Toyota Yaris pozicionohet e dhjeta me nder. Pas debutimit në verë, gjenerata e katërt u ngjit shpejt në renditje duke shtuar shitjet kohë pas kohe.

1.FIAT PANDA

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                101.389

Çmimi (duke nisur nga)                                  13.900 Euro

Versioni më i shitur                                        1.0 70 CV Hybrid

2.LANCIA YPSILON

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                38.305

Çmimi (duke nisur nga)                                  14.750 Euro

Versioni më i shitur                                        1.0 70 CV Hybrid

3.RENAULT CLIO

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                29.640

Çmimi (duke nisur nga)                                  15.050 Euro

Versioni më i shitur                                        1.0 TCe 100

4.FIAT 500X

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                28.841

Çmimi (duke nisur nga)                                  21.000 Euro

Versioni më i shitur                                        1.3 MJT 95 CV

5.JEEP RENEGADE

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                28.383

Çmimi (duke nisur nga)                                  23.600 Euro

Versioni më i shitur                                        1.6 MJT

6.FIAT 500

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                26.705

Çmimi (duke nisur nga)                                  15.350 Euro

Versioni më i shitur                                        1.0 70 CV Hybrid

7.CITROЁN C3

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                26.576

Çmimi (duke nisur nga)                                  14.100 Euro

Versioni më i shitur                                        PureTech 83

8.DACIA SANDERO

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                25.395

Çmimi (duke nisur nga)                                  8.950 Euro

Versioni më i shitur                                        1.0 TCe 100 Eco-G

9.RENAULT CAPTUR                                 

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                24.955

Çmimi (duke nisur nga)                                  18.550 Euro

Versioni më i shitur                                        1.0 TCe 100 Gpl

10.TOYOTA YARIS

Njësi të shitura (janar-nëntor 2020)                24.655

Çmimi (duke nisur nga)                                  14.200 Euro

Versioni më i shitur                                        1.5 Hybrid

 

FIAT PANDA

ARSYET E SUKSESIT

Një pjesë e vërtetë e historisë së Italisë, me kompaninë që sapo ka festuar 40-vjetorin e saj me një rifreskim thelbësor të gamës. E shkathët dhe e menaxhueshme në qytet dhe në rrugicat e fshatrave që përshkojnë Italinë, Fiat Panda siguron edhe udhëtime të shkurtra dhe me distanca të mesme pa përpjekje të mëdha. Dhe ky model është shumë i vëmendshëm ndaj portofolit: si për nga çmimi, ashtu edhe për sa i përket konsumit.

ANËT POZITIVE

Motori 3-cilindërsh me sistem hibrid të butë është sigurisht një pikë e fortë. Është brilant dhe siguron një kënaqësi shumë të mirë gjatë drejtimit, ndërsa është gjithashtu shumë efikas.

ANËT NEGATIVE

Shumëllojshmëria e pajisjeve të sigurisë Adas nuk është aq e shkëlqyeshme. Frenimi automatik i emergjencës i disponueshëm me pagesë shtesë. Si në shumicën e rivalëve, bagazhi është paksa i ngushtë.

Burimi: Revista “Quattroruote” dhe Revista “AutoClub”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here