FIA publikon vendimet e Këshillit Botëror të Motorsportit

0
566

 

Këshilli Botëror i Motorsportit zhvilloi takimin e dytë të vitit 2022 në Paris në fund të qershorit. Takimi u organizua nga Presidenti i FIA-s, Z. Mohammed Ben Sulayem, së bashku me Zv/Presidentin e FIA-s për Sportin, Z. Robert Reid dhe anëtarët e Këshillit Botëror të Motorsportit që iu bashkuan takimit personalisht dhe on-line.

Gjatë takimit u mbajt 1 minutë heshtje në kujtim të Zv/Presidentit të Nderit të FIA-s, José Abed, i cili ndërroi jetë në fillim të qershorit. Z. Abed ishte një administrator kryesor i motorsportit në Meksikë dhe Amerikën Latine, duke shërbyer si Zv/President i FIA-s për Sportin, duke përfaqësuar rajonin e Amerikës.

Presidenti i FIA-s, Mohammed Ben Sulayem falënderoi anëtarët për pjesëmarrjen e tyre dhe ishte i lumtur të bënte të ditur përparim të rëndësishëm në fushat kryesore. “Këshilli Botëror i Motorsportit u mblodh në Paris për të diskutuar një sërë temash ndërsa ne planifikojmë rrugën që do të ndjekim në të ardhmen, në kuadrin e qasjes sonë të re të qeverisjes. Ne vazhdojmë të ecim përpara drejt qëndrueshmërisë, drejt objektivit tonë të emetimeve zero në vitin 2030. Anëtarët miratuan një Politikë të re kundër Ngacmimit dhe Mosdiskriminimit të FIA-s, e cila ripohon një qasje të tolerancës zero ndaj ngacmimit dhe çdo forme diskriminimi. Dua të falënderoj anëtarët për përpjekjet e tyre të vazhdueshme për të përcaktuar një rrugë për organizatën për të përmbushur objektivat e saj afatgjata.”

Më poshtë do të gjeni një përmbledhje të vendimeve të marra gjatë takimit:

FIA Formula 1

Më poshtë një përmbledhje e disa prej ndryshimeve kryesore në Rregulloret Sportive dhe Teknike 2022 të miratuara nga Këshilli Botëror:

  • Rregulloret që rregullojnë kufizimet e makinave gjatë testimit të gomave janë përditësuar
  • Koha e aktiviteteve zyrtare mediatike para eventit për pilotët është përditësuar. Ky aktivitet tani do të zhvillohet brenda një kohe 2-orëshe, 23 orë përpara fillimit të planifikuar të Provaver të Lira 1
  • Testet për Rear Wing Mainplane, Trailing Edge dhe Beam Wing Flexibility janë përditësuar.
  • Karburanti tani do të lejohet të ftohet në 20°C në garat më të nxehta. Referenca e temperaturës do të merret një orë përpara seancës
  • Rregulloret në lidhje me pasqyrat janë përditësuar për të lejuar shikueshmëri më të madhe nga mbrapa
  • Është bërë një përditësim që lejon një njësi të energjisë të zëvendësohet në Parc Fermé me një nga një specifikim më të ri
  • Është bërë një dispozitë për të lejuar kryerjen e riparimeve të përkohshme në Njësitë e Energjisë

Këshillit Botëror bëri një përditësim mbi ecurinë e Rregulloreve të Njësisë së Energjisë 2026, të cilat do të finalizohen dhe prezantohen përpara mbledhjes së ardhshme të Këshillit Botëror të Motorsportit pas punës dhe konsultimeve të konsiderueshme midis FIA-s, Formula 1, prodhuesve aktualë të njësisë së energjisë dhe kompanive të reja të mundshme.

Kampionati Botëror i Rally-t

Në Rregulloret Sportive, koha për të riparuar makinat P1 u rrit në një maksimum prej katër orësh me opsionin për të ndarë këtë dritare në një maksimum prej dy ndarjesh (sasia e kohës për seksion është në mospërputhje të ekipit). Kjo do t’i mundësojë personelit të ekipit të optimizojë ngarkesën e punës para dhe pas shërbimit të mbrëmjes dhe t’u lejojë atyre kohë shtesë për të punuar në makinë, për shkak të procedurave më komplekse me automjetet hibride Rally1.

U bënë sqarime për procedurat e sigurisë operacionale të tensionit të lartë për karantinën, mbikëqyrjen e rikuperimit dhe ushtrimin e “makinës së kuqe”, duke reflektuar praktikën më të mirë të zhvilluar në bazë të përvojës së mbledhur në eventet e WRC që nga nisja e Rally1 në janar.

Me qëllim të kursimit të kostove për organizatorët dhe ndjekjes së politikave të arsyeshme të qëndrueshmërisë, librat e itinerarit duhet të jenë tani të disponueshëm në mënyrë dixhitale përpara eventit, në krahasim me printimin dhe dërgimin me postë për konkurrentët.

Në Rregulloren Teknike, propozimet në lidhje me hapjen e dritares së pasme dhe të ventilimit të çatisë së makinave Rally1, të cilat kërkojnë mbështetjen e Komisionit të Homologimit, u miratuan për të adresuar sfidat e temperaturave të kabinës së kabinës të përjetuara në eventet e fundit.

Kampionati Botëror i Rezistencës

Parime të tjera kryesore teknike të gjeneratës së ardhshme të klasës LMP2 janë përcaktuar. Siç u njoftua më parë, këto makina do të bazohen në të njëjtën platformë si makinat LMDh që konkurrojnë në klasën Hypercar. Cikli i homologimit për makinat do të mbulojë periudhën 2025-2030. Do të ketë një çmim të kufizuar shitjeje të një makine të plotë, si dhe çmim të kufizuar me pakicë të komponentëve të zgjedhur. Nëse kërkohet, rregullimi i performancës (AoP) do të kryhet deri në dy herë në sezon.

Kampionati Botëror ABB Formula E

Kalendari i Kampionatit Botëror ABB FIA Formula E 2022/23 është miratuar si më poshtë:

Data Shteti Qyteti
14 January 2023 Mexico Mexico City
27 & 28 January 2023 Saudi Arabia Diriyah
11 February 2023 India Hyderabad
25 February 2023 TBD TBD
11 March 2023 TBD TBD
25 March 2023 Brazil Sao Paulo
22 April 2023 Germany Berlin
6 May 2023 Monaco Monaco
20 & 21 May 2023 South Korea Seoul
3 & 4 June 2023 Indonesia Jakarta
24 June 2023 TBD TBD
15 & 16 July 2023 Italy Rome
29 & 30 July 2023 United Kingdom London

Janë miratuar gjithashtu Rregulloret Teknike të Kampionatit Botëror të Formulës E ABB 2022/23. Pa ndryshime në filozofinë e përgjithshme, Rregulloret Teknike të Sezonit 9 përfshijnë përditësime të përgjithshme të cilat pasqyrojnë arkitekturat e makinave Gen3 (shtuar Kompleti i Trajnimit të Përparmë, pesha e makinës, nivelet e fuqisë, kërkesat e energjisë).

Së fundmi, janë miratuar modifikime të vogla në Rregulloret Financiare të Kampionatit Botëror të Formulës E ABB për ekipet dhe prodhuesit. Ato trajtojnë ndikimin e inflacionit aktual dhe rregullojnë formulimin e rregulloreve.

Kampionati Botëror Rallycross

Për shkak të kalimit te makinat elektrike në Kampionatin Botëror të Rallycross dhe kohëzgjatjes së gjatë për dorëzimin e disa komponentëve për montimin e makinave, fillimi i kampionatit është shtyrë për fundjavën e fundit të korrikut në Nürburgring. Raundi final në Barcelonë më 29-30 tetor është shtuar për të mbajtur numrin total të eventeve në 6.

Kalendari i rishikuar i Kampionatit Botëror të Rallycross 2022 është si më poshtë:

Data Shtetit Qyteti
30‐31 July Germany Nürburgring
13‐14 June Norëay Hell‐Lanke
03‐04 September (DH) Latvia Riga
17-18 September (DH) Portugal Montalegre
08-09 October (DH) Belgium Spa-Francorchamps
29-30 October Spain* Barcelona

* Subjekt i ASN-së dhe marrëveshjeve të promovuesit

Komisioni i FIA-s për 1-vendëshet

Kampionati Formula 2

Kalendari i përditësuar i Kampionatit Botëror Formula 2 2022 u miratua si më poshtë:

Data Shteti Qyteti
18-20 March Bahrain Sakhir
25-27 March Saudi Arabia Jeddah
22-24 April Italy Imola
20-22 May Spain Barcelona
27-29 May Monaco Monte Carlo
10-12 June Azerbaijan Baku
01-03 July Great Britain Silverstone
08-10 July Austria Spielberg
22-24 July France Le Castellet
29-31 July Hungary Budapest
26-28 August Belgium Spa-Francorchamps
02-04 September Netherlands Zandvoort
09-11 September Italy Monza
18-20 November UAE Yas Marina

 

Kampionati Botëror Formula 3

Kupa e Botës FIA Formula 3 në Macau nuk do të zhvillohet në vitin 2022 për shkak të kufizimeve të vazhdueshme në lidhje me pandeminë COVID-19.

Komisioni i Rally-t

U miratuan rregulloret teknike dhe të homologimit për makinat plotësisht elektrike FIA ​​Rally5e, me grupin që do të ndahet në dy klasa në varësi të kapacitetit të baterisë së makinës (më e ulët ose më e madhe se 60 kËh). Kjo kategori e parë e makinave rally elektrike synon të mbetet pranë modeleve të prodhimit, në të njëjtën mënyrë si Rally5 për makinat ICE.

Komisioni i FIA-s për Rally Cross-Country

Rregulloret e sporteve të Rally-ve në vend janë përditësuar me qëllim të thjeshtimit, duke përfshirë zhvendosjen e kërkesave teknike në Rregulloret Teknike të FIA-s, përpilimin e penaliteteve fikse në një shtojcë të veçantë (Shtojca I) dhe harmonizimin me formulimin e FIM.

Për ta bërë sportin më të aksesueshëm, një sistem pikësh ndëshkimi për shkelje të vogla të rregulloreve po futet për pilotët jo prioritar. U miratuan gjithashtu parimet e rregulloreve të reja për automjetet e grupit EV dhe hibrid T3 (prototip i lehtë).

Komisioni i GT

Për shkak të kufizimeve të vazhdueshme për Covid-19 dhe sfidave logjistike në Azi, Kupa e Botës GT, e mbajtur tradicionalisht në cirkuitin Macau Guia, nuk do të zhvillohet këtë vit.

Komisioni Touring Car

Për shkak të kufizimeve të vazhdueshme për Covid-19 dhe sfidave logjistike në Azi, raundet e ËTCR – FIA Ëorld Touring Car Cup dhe FIA ​​ETCR – eTouring Car Ëorld Cup që ishin parashikuar të zhvilloheshin në kontinent, nuk do të mbahen këtë vit. Së bashku me Discovery Sports Events, promotorin e dy serive, FIA po punon drejt sigurimit të eventeve zëvendësuese. Detaje të mëtejshme mbi shtesat e reja të kalendarit do të komunikohen në kohën e duhur. Rregulloret Teknike për FIA Motorsport Games 2022: Touring Car Cup janë miratuar.

Komisioni i Karting (CIK)  

U miratua nisja e motorit OK-N që synon nivel kombëtar. Prandaj, do të ndërmerren hapa të caktuar drejt hyrjes.

Do të përfitohej nga cikli i ri i homologimit të motorit, i cili fillon në gusht 2022, për të prezantuar një motor me përmasa të vogla që synon tregjet kombëtare (OK-N) bazuar në motorët aktualë OK-J (Junior) dhe OK (Senior). Përdorimi i motorit aktual OK si bazë do të rezultojë në kursime të kostos (pasi pjesët e këmbimit ekzistojnë). Fakti është që ky është një version i zvogëluar dhe do të fitojë besueshmëri.

Për të lehtësuar futjen e kategorisë në tregjet kombëtare, ky produkt do të shoqërohet me një objektiv sportiv në formën e një Kupe Botërore OK-N, për të cilën pjesëmarrësit do të duhet të kualifikohen nëpërmjet eventeve kombëtare. Ky Botëror do të udhëhiqet nga Rregullore të rrepta sportive ku vetëm një shasi, një motor dhe numri i gomave është i kufizuar në një grup e gjysmë për garë.

Për ta bërë të përballueshme praktikën e kësaj Kategorie, FIA do t’u rekomandojë ASN-ve përgjegjëse për organizimin e eventeve kualifikuese përpara Kupës së Botës që t’i përdorin këto rregullore si bazë për Rregulloret e tyre Sportive dhe Teknike. Në këtë mënyrë krijohet një shteg ndërmjet ushtrimit në tregjet kombëtare dhe në nivel të lartë.

Për ta bërë Kupën e Botës tërheqëse, plani është që të organizohet në të njëjtën fundjavë me Kampionatin Botëror aktual OK dhe OK-J. Kjo do t’u japë pilotëve që marrin pjesë në Kupën e Botës OK-N një shans për t’u bërë të njohur për prodhuesit e kartingut në vend.

Është miratuar një zgjatje e periudhës së homologimit për grupet 2 dhe 3 për shasinë, frenat dhe karrocerinë nga 2020-2023 në 2024.

Kalendaret e Kampionateve të Kartingut, Kupat dhe Trofetë 2023    

Kalendaret e Karting-ut 2023 u aprovuan si më poshtë:

KAMPIONATI BOTËROR I KARTING – OK

05 – 08/10 Franciacorta (ITA)

 

KAMPIONATI BOTËROR I KARTING – JUNIOR

05 – 08/10 Franciacorta (ITA)

KAMPIONATI BOTËROR I KARTING – KZ

07-10/09 Wackersdorf (DEU)

 

KAMPIONATI EVROPIAN I KARTING – OK

23-26/03 Valencia (ESP)
18-21/05 Třinec* (CZE)
15-18/06 Rødby* (DEN)
27-30/07 Castelletto* (ITA)

 

KAMPIONATI EVROPIAN I KARTING – JUNIOR

23-26/03 Valencia (ESP)
18-21/05 Třinec (CZE)
15-18/06 Rødby (DEN)
27-30/07 Castelletto (ITA)

 

KAMPIONATI EVROPIAN I KARTING – KZ

13-16/04 Zuera (ESP)
06-09/07 Sarno (ITA)

 

KAMPIONATI EVROPIAN I KARTING – KZ2

13-16/04 Zuera (ESP)
06-09/07 Sarno (ITA)

TROFEU KARTING AKADEMI

13-16/04 Zuera (ESP)
06-09/07 Sarno (ITA)
07-10/09 Wackersdorf (DEU)

 

KUPA E BOTËS NË KARTING – KZ2

07-10/09 Wackersdorf (DEU)

SUPERKUPA E MASTERS KARTING NDËRKOMBËTARE – KZ2

07-10/09 Wackersdorf (DEU)

*Subjekt i inspektimeve të pistës

Komisioni i Truck Racing

Rregulloret teknike të Kampionatit Evropian të Garave të Kamionëve Goodyear 2023 janë miratuar. Sipas rregulloreve dhe në përputhje me udhërrëfyesin e qëndrueshmërisë të zhvilluar nga komisioni, motorët tërësisht elektrikë dhe hibridë do të lejohen në kampionat vitin e ardhshëm, së bashku me gjeneratën aktuale të kamionëve të garave me motorë me djegie.

Komisioni i FIA Truck Racing ka zbuluar gjithashtu gjetjet e një studimi fizibiliteti të futjes së mundshme të formateve të garave të qëndrueshmërisë në garat e kamionëve. Një grup ekspertësh të FIA-s vlerësuan kërkesat teknike të nevojshme për të drejtuar garat për një kohë më të gjatë se 30 minutat aktuale. Studimi vërtetoi se përshtatjet me specifikimet aktuale të kamionëve për nevojat e formateve të qëndrueshmërisë janë minimale.

Arsyeja e studimit është fakti se kërkesat e formateve të qëndrueshmërisë janë të ngjashme me ato me të cilat përballen kamionët komercialë të përdorur në industrinë e transportit rrugor dhe përfshijnë faktorë të tillë si efikasiteti i karburantit, jetëgjatësia e materialit dhe qëndrueshmëria e gomave.

Komisioni i Sigurisë

Këshilli Botëror i Motorsportit miratoi një standard të ri FIA për veshjet mbrojtëse për pilotëtë e Karting, i cili synon të zëvendësojë standardin aktual, të prezantuar në 2013.

Përmirësimet përfshijnë zgjerimin e fushës së standardit për të miratuar dorezat dhe këpucët e kartingut, përveç veshjeve të gjera dhe futjen e rezistencës së re ndaj kërkesave ndaj gërryerjes për tutat që do të vishen për garat e karteve në pistë të gjatë.

Dorezat dhe këpucët e miratuara për karting do të ofrojnë një përmirësim të konsiderueshëm të sigurisë në krahasim me situatën aktuale. Standardi i ri ka thjeshtuar gjithashtu procesin e testimit dhe prodhimit të pantallonave të gjera, dhe për këtë arsye pritet që çmimi i kominosheve të reja të jetë i ngjashëm me ato të disponueshme aktualisht. Për këpucët dhe dorezat, çmimi duhet të mbetet i ngjashëm me produktet aktuale.

Pati gjithashtu një përditësim të standardit 8856-2018 për veshjet mbrojtëse për pilotët dhe një përditësim të rregulloreve të veshjeve rezistente ndaj flakës të përfshira në Shtojcën L. Në veçanti, mbrojtja e transmetimit të nxehtësisë për dorezat është rritur me një sekondë e gjysmë në pëllëmbë dhe dy sekonda në pjesën tjetër të dorezës. Këto prototipa dorezash u testuan nga disa pilitë në Formula 1, Formula E, ËRC dhe ËEC. Dorezat e reja do të jenë të detyrueshme në Formula 1 nga 1 janari 2023.

Është propozuar gjithashtu të prezantohen kërkesat e projektimit për aftësinë e ekranit me prekje të dorezave. Ky funksion i ri do të lejojë që dorezat të bëhen të detyrueshme në të ardhmen për bashkëdrejtuesit kur kampionati përdor udhërrëfyes dixhital në vend të versioneve tradicionale në letër.

Komisioni Mjekësor

Shtojca L është përditësuar për të qenë në përputhje me praktikat më të mira ndërkombëtare dhe për të rritur sigurinë. Kontrolli kardiovaskular: nga viti 2023, kriteret e kontrollit kardiovaskular për licensën e pilotit kanë ndryshuar. Qëllimi i kësaj është të përmirësojë vlerësimin e konkurrentëve më të vjetër në përputhje me praktikat më të mira ndërkombëtare.

Trajnimi për ndihmën e parë: nga viti 2023 e në vazhdim, trajnimi për ndihmën e parë rekomandohet shumë për konkurrentët me licencat ITC-R dhe ITD-R. Qëllimi i kësaj është të përmirësojë sigurinë e konkurrentëve në eventet rrugore.

Komisioni i Cirkuiteve

Këshilli Botëror i Motorsportit miratoi një licencë të re të klasës 5 si një licencë “provizore” e nivelit fillestar për zhvillimin e cirkuiteve që dëshirojnë të përfitojnë nga udhëzimet e FIA-s në projektimin dhe ndërtimin e kurseve të garave.

Komisioni i Mjedisit dhe Qëndrueshmërisë

Presidenti i Komisionit, Felipe Calderon, bëri një përmbledhje të projekteve në vazhdim në përputhje me miratimin e Strategjisë Mjedisore 2020-2030. Strategjia krijon ambicie të guximshme për t’u përafruar me shkencën e klimës dhe vizionin e FIA-s për të promovuar një Motorsport dhe Lëvizshmëri të sigurt, të qëndrueshëm dhe të aksesueshëm për të gjithë.

Është finalizuar një Raport i parë Mjedisor, i cili mbulon arritjet që nga miratimi i strategjisë dhe përshkruan hapat e ardhshëm. Raporti bën të ditur se gjurma e karbonit e FIA-s u ul me 31% nga 18,911 ton në 2019 në 13,019 ton në 2021.

Nga 21 objektivat për vitin 2021, tashmë 17 janë arritur plotësisht. Qëllimi i strategjisë është kalimi drejt një gjendjeje të emetimeve zero deri në vitin 2030 duke reduktuar emetimet e karbonit në përputhje me Marrëveshjen e Parisit. Strategjia ka përcaktuar gjithashtu se deri në vitin 2026, të gjitha kampionatet botërore të FIA-s do të fuqizohen nga energji të qëndrueshme. FIA punon me të gjithë promovuesit e saj të Kampionatit Botëror dhe palët e interesuara për të arritur këto qëllime dhe inkurajon ASN-të dhe të gjitha klubet anëtare të FIA-s që të shkojnë më tej në qëndrueshmëri.

Komisioni Elektrik dhe Energjisë së Re

Kalendari i Kupës EcoRally FIA 2022 është përditësuar si më poshtë:

Data Shteti Qyteti
4-6 March 2022 Spain Eco Rally de la Com. Valenciana
20-21 May 2022 Czech Republic Czech Neë Energies Rally
24-26 June 2022 Portugal Oeiras Eco-Rally Portugal
2-3 September 2022 Slovenia MAHLE Eco-Rally
30 September-2 October Spain III Eco Rallye Bilbao ALBA
26-29 October Monaco eRallye Monte-Carlo
17-19 November Italy EcoDolomitesGT

Në përputhje me procedurat e tij normale, Komisioni ENEC ka rishikuar dhe përditësuar gjithashtu rregulloret teknike aktuale dhe 2023 FIA EcoRally Cup, duke ruajtur stabilitetin e tyre.

Politika kundër ngacmimit dhe mosdiskriminimit

Pas miratimeve të Këshillit Botëror për Lëvizshmërinë dhe Turizmin e Automobilave dhe Senatit të FIA-s, anëtarët e Këshillit Botëror të Motorsportit, miratuan Politikën e re Kundër Ngacmimit dhe Mosdiskriminimit të FIA-s, e cila riafirmon një qasje të tolerancës zero ndaj ngacmimit dhe çdo forme diskriminimi që parashikon komunikim të dedikuar dhe nisma trajnimi në të gjithë organizimin dhe përcakton rregullat se si të raportohen dhe trajtohen shqetësimet e sjelljes së keqe.

Takimet e ardhshme të Këshillit Botëror të Motorsportit

Datat e takimeve të ardhshme të Këshillit Botëror të Motorsportit të FIA-s në vitin 2022 janë si më poshtë:

19 Tetor Vendi për tu përcaktuar
07 Dhjetor Vendi për tu përcaktuar, gjatë javës së Asamblesë Vjetore të Përgjithshme të FIA-s

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here