Euro Ncap publikon vlerësimet e reja, ja renditja e modeleve të furgonëve komercialë për 2023-in

0
580

Në vitin 2021 Euro NCAP (Programi Evropian i Vlerësimit të Makinave të Reja) publikoi Vlerësimin e Sigurisë për Furgonët Komercialë për të përmirësuar informacionin e sigurisë për menaxherët e flotës dhe për të ofruar një përvojë më të sigurt për drejtuesit e furgonëve dhe përdoruesit e tjerë të rrugës. Përmirësime të mira në performancën dhe disponueshmërinë e sistemit u raportuan kur Euro NCAP rishikoi rezultatet e furgonëve një vit më vonë. Në vitin 2023, Euro NCAP po ndërmerr hapin tjetër dhe po shtrëngon kriteret për këto vlerësime. Disa ditë më parë janë publikuar rezultatet për tetëmbëdhjetë furgonë që janë testuar në këto kushte të reja. Fiat Ducato, i vlerësuar si Platinum vitin e kaluar, edhe një herë kryeson listën, por tashmë zbret në Gold sipas protokollit më të ashpër të këtij viti. Nissan Interstar ruan pozicionin e tij dhe vazhdon të vlerësohet si Jo i Rekomanduar bazuar në mungesën e sistemeve të shmangies së përplasjes. Sipas planeve të Euro NCAP, deri në vitin 2026, furgonët do të kenë të njëjtat kërkesa për sistemet e sigurisë ADAS njëlloj si makinat e pasagjerëve, dhe vlerësimi i furgonëve nga 2026 e në vazhdim do të marrë në konsideratë vetëm përshtatjen standarde në të gjitha tregjet evropiane. Euro NCAP së shpejti do të avancojë në zgjidhjet e sigurisë në tregun e flotës me futjen e një skeme vlerësimi për automjetet e mallrave të rënda (HGV).

Rezultatet e Vlerësimeve për Furgonët Komercialë të shpallura disa ditë më parë, përfshijnë Fiat Ducato dhe Ford Transit që marrin një vlerësim të artë. Mercedes-Benz Vito zbret nga vendi Gold në atë të argjendtë, ku i bashkohet Mercedes-Benz Sprinter, Volkswagen Transporter, Renault Trafic, Nissan Primastar dhe Volkswagen Crafter. Furgonët që arritën një vlerësim bronzi ishin Citroën Jumpy (i njohur si Dispatch në MB), Citroën Jumper (Relay), Iveco Daily, Opel/Vauxhall Vivaro, Opel/Vauxhall Movano, Peugeot Expert, Peugeot Boxer, Renault Master DHE Toyota PROACE.

Furgonët komercialë nuk kanë një shkallë më të lartë përplasje se automjetet e tjera, por përplasjet me furgonët priren të jenë më të rënda për automjetet e tyre me të cilat përplasen dhe për përdoruesit e rrezikuar të rrugës. Euro NCAP ka parë që teknologjia ADAS mund të ndihmojë në parandalimin ose zbutjen efektive të pasojave të këtyre përplasjeve. Megjithatë, furgonët komercialë shpesh nuk janë të pajisur në mënyrë adekuate me teknologjinë më të fundit. Vlerësimet e çojnë sistemin e sigurisë ADAS në një nivel më të lartë me theks më të madh te përdoruesit e rrezikuar të rrugës duke përfshirë sigurinë e këmbësorëve, me fokus në skenarët e natës dhe çiklistët, si dhe prezantimin e një skenari të ri përplasjeje furgon me makinë.

“Teknologjitë e sigurisë dhe zgjidhjet inovative po zhvillohen me një ritëm të shpejtë. Euro NCAP duhet të zhvillojë kriteret e tij për të siguruar që prodhuesit të ruajnë shtysën për risi dhe të vendosin në dispozicion teknologjitë më të fundit të sigurisë në të gjitha automjetet në rrugët evropiane. Vetëm për shkak se furgonët përdoren për qëllime komerciale, nuk do të thotë se ato duhet të jenë më pak të sigurta se makinat e pasagjerëve. Sipas planeve të Euro NCAP deri në vitin 2026, furgonët pritet të plotësojnë të njëjtat kërkesa të sistemeve të sigurisë ADAS si makinat e pasagjerëve”, thotë Michiel van Ratingen, Sekretari i Përgjithshëm i Euro NCAP.

Transporti i mallrave është thelbësor në botën moderne dhe shumica e mallrave ende transportohen me rrugë. Rritja e popullsisë dhe standardi i jetesës vetëm sa rrisin kërkesën. Furgonët dhe kamionët ka të ngjarë të bëhen më të rëndësishëm nga sa janë aktualisht. Me këtë rritje vjen edhe efekti negativ në sigurinë rrugore dhe mjedisin. Euro NCAP beson shumë se duhet të zgjerojë testimin e tij të sigurisë në kamionë më të mëdhenj dhe më të rëndë (HGV). Më vonë në vitin 2023 Euro NCAP do të nisë një skemë të re vlerësimi që do t’i mbajë shoferët të sigurt dhe do të krijojë një treg për teknologji të sigurt dhe të pastër që do t’i lejojë prodhuesit të nxjerrin risi dhe të avancojnë edhe më shumë në ofertën e tyre të sigurisë të bazuar në parimet e Euro NCAP.

“Gjatë vitit të kaluar Euro NCAP ka ekzaminuar sigurinë dhe zgjidhjet e mundshme brenda kategorisë së automjeteve të mallrave të rënda. Unë besoj se ky duhet të jetë momenti historik i ardhshëm i Euro NCAP për të siguruar që vendet në të gjithë Evropën të arrijnë objektivin e tyre ‘Vision Zero’ dhe t’i japin fund vdekjeve në aksidentet rrugore. Ky shënon fillimin e një udhëtimi të ri, sfidues dhe emocionues për Euro NCAP, anëtarët e tij dhe ata që dëshirojnë të bashkohen me ne në të ardhmen”, shprehet Michiel van Ratingen, Sekretari i Përgjithshëm i Euro NCAP.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here